niedziela, 19 października 2014

Witam serdecznie,

mam na imię Agnieszka, chociaż niektórzy mogą mnie kojarzyć z bloga: bezglutenowe kucharzenie guli .

Jest mi strasznie miło, że wciąż dostaję tyle miłych komentarzy i maili dotyczących mojego bloga.
Strasznie mi go brakuje, jednakże hasło "bezglutenowe" mocno zawęża moje obecne potrzeby w prowadzeniu bloga :) stąd też zapadła decyzja o otwarciu nowego bloga.


Kilka słów o mnie.
Jestem technologiem chemii a już wkrótce będę dietetykiem (w tym roku obrona ;) ) lecz ponad wszystko jestem wielką pasjonatką gotowania!

Prywatnie jestem mamą trzech córek. Dwie z nich mają alergię na gluten, za to wszystkie trzy mają WIELKI apetyt, który staram się zaspokoić ;)

Mam nadzieję, że moja pasja do gotowania zainspiruje Was do zdrowego eksperymentowania w kuchni :)

2 komentarze:

  1. Kochana, nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę, że znów jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, czuję że dostałam nowych skrzydeł :) Nawet nie wiedziałam, że tak bardzo tęskniłam :) Teraz tylko muszę ogarnąć co nowego słychać i przypomnieć sobie podstawy (np jak wkleić banery ;) ) Ale mam nadzieję, że z tym jest jak z jazdą na rowerze, nigdy się nie zapomina ;)

      Usuń